שאלות נפוצות

אתם שאלתם, אנחנו עונים

איך מקבלים שם משתמש וסיסמא ראשונית?


על מנת לקבל סיסמא ראשונית לאינטרנט, יש צורך ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 03-9639639 (בין שעות פעילות המוקד) על מנת לקבל הרשאת כניסה למערכת.

כיצד מבצעים כניסה ראשונה?

על מנת לבצע כניסה ראשונה למערכת יש להכנס לעמוד כניסה ראשונה שנמצא מצד שמאל לכניסה למערכת.

כיצד משנים הזמנה?

בכל רגע נתון, בו אתם מבקשים לבצע שינוי – חד פעמי או קבוע, אתם יוצרים עימנו קשר בטלפון או בפקס או בדואר האלקטרוני או ישירות דרך האתר (לאחר קבלת משתמש וסיסמה) ואנו מעדכנים את ההזמנה לפי בקשתכם
אנו קולטים את כל ההודעות טרם מתן ההזמנה למאפיות ולשאר הספקים.
 

יש לציין כי שינוי בהזמנה ניתן לבצע רק עד השעה 15:30 אחה"צ של היום הקודם, וזאת, על-מנת שנוכל להעביר את ההזמנה לספקים בזמן, (למעט יום ראשון שיתבצע עד יום חמישי בשעה 15:30).


בימים ראשון עד חמישי מ8:00 בבוקר עד 15:30 יתבצעו השינויים ליום המחרת.
בקשות שינוי עבור ימי ראשון יתקבלו עד יום חמישי בשעה 15:30.
כל בקשה שתתקבל לאחר יום חמישי 15:30 ובמהלך סוף השבוע תבוצע אך ורק מיום שני בלבד.

מהו שינוי קבוע בהזמנה?

שינוי קבוע בהזמנה הינו שינוי ההזמנה השבועית מיום מסוים ואילך. כלומר הזמנה זו (לאחר השינוי) תחזור על עצמה מדי שבוע.

מהו שינוי שוטף בהזמנה?

שינוי שוטף בהזמנה הינו שינוי ההזמנה רק לשבוע מסוים. כלומר בשבוע שלאחר השינוי, ההזמנה השוטפת לא תשתנה.

אופן תשלום

בכל סוף חודש תקבלו פירוט חשבון ממוחשב הכולל:
1. רשימת המוצרים שקיבלתם לפי ימי החלוקה.
2. מחיר כל מוצר.
3. מספר הפעמים שבו קיבלתם את אותו מוצר.
4. הסכום לתשלום.

* הסכום לתשלום יגבה מכרטיס האשראי שקיים בחשבונכם.

אמצעי תשלום

ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי.

כיצד משלמים בכרטיס אשראי?

אפשרויות ההתקשרות למסירת פרטי כרטיס האשראי:
א. להתקשר למרכז שרות הלקוחות בטלפון 03-9639639 בין שעות פעילות המוקד 8:00 - 16:30
ב. לשלוח אלינו הודעה באינטרנט דרך דף יצירת קשר ואנו ניצור עמכם קשר לקבלת פרטי כרטיס האשראי.

עד איזו שעה המשלוח מגיע?

המשלוח מגיע אל פתח דלתכם עד השעה 06:30 בבוקר

איך מתבצעים המשלוחים?

אתם מעבירים לנו הזמנה קבועה לכל אחד מימי השבוע,
ניתן כמובן, אף רצוי לגוון את ההזמנה ולקבל בכל יום מוצרים אחרים
אנו מזינים את הזמנתכם למחשב ומספקים לכם אותה באופן סדיר.

טריות המוצרים, מתי נאפים המוצרים?

המוצרים נאפים בשעות הלילה ואנו אוספים אותם מקונדטוריות ומאפיות ומפיצים אותם לבתיכם לפנות בוקר.

בעלי חיים?

במידה ויש בעיה עם בעלי חיים שעלולים להגיע למוצרים, ניתן להניח תיק / צידנית במקום מוסכם מראש (למשל: תלוי על שער או בארון חשמל או במקום גבוה אחר) ואנו נדאג להניח את המשלוח במקומו.

מהו הדפדפן המומלץ לשימוש?

הדפדפנים המומלצים לשימוש על ידנו על מנת להינות
בצורה אופטימאלית מאתר טרי על הבוקר באינטרנט הינם

chrome אשר ניתן להוריד כאן.

דפדפן explorer מעל גירסה 8.0 אשר ניתן להוריד כאן.

מוקד טלפוני

מענה אנושי בימים ראשון עד רביעי משעה 08:00 ועד השעה 16:30
מענה אנושי ביום חמישי ינתן משעה 8:00 ועד השעה 15:45
מספר הטלפון הינו 03-9639639
כמו כן ניתן להעביר פניות בפקס שמספרו 03-9639630
או בדואר אלקטרוני Support.Boker@Boker.co.il
כמו כן, בכל עת ניתן לשנות את הזמנתכם דרך אתר האינטרנט (לאחר קבלת שם משתמש וסיסמה).
עדיין יש שאלות? תוכלו לשלוח לנו פניה דרך דף
שירות לקוחות

פתאום כולם רוצים להיות אנשים של בוקר!

רוצה להיות גם?